- Starten
- Jouw voordelen
- Veel gestelde vragen
-
Vers van de brander bij jou op de deurmat
(h)eerlijke koffie is onze standaard. Nooit meer zonder koffie en precies genoeg, zodat het altijd vers is.
Kies voor herhaalgemak en ontvang 10% korting op je eerste drie leveringen! De korting wordt automatisch verwerkt bij het afsluiten van je herhaalgemak.Hoe begin ik met herhaalgemak?
1. Kies jouw favoriete koffiebonen
2. Klik op de "Kies voor herhaalgemak" knop bij het product
3. Betaal voor je eerste bestelling, de rest gaat automatisch
4. Wij regelen de verzending
-
Jouw voordelen
Keuze uit verschillende merken
Merken met een verhaal en uiteraard goed voor de boer. Bovendien zijn ze erg lekker.
Goed voor de boer
Dat is onze standaard. We werken alleen samen met koffiemerken die de boeren goed belonen bijvoorbeeld door Fairtrade, Directtrade of Rainforest Alliance.
Herhaalgemak
Maandelijks aanpasbaar, maandelijks opzegbaar. Geen opstartkosten. Gewoon zuivere koffie.
Altijd vers
Vers van de branderij, bij jou op de deurmat. We heten niet voor niets Versemaling.
Herhaalgemak betekend dat je alles ten alle tijden kan aanpassen. Is je maand langer dan je koffievoorraad? Dan kan je je levering eerder krijgen. Ook is het mogelijk om je bestelling uit te stellen. -
Veel gestelde vragen:
Hoe wordt mijn koffie verzonden?
Jouw koffielevering wordt verzonden met PostNL. Je ontvangt een track en trace code zodra je bestelling verstuurd is. Helaas komt het wel eens voor dat er iets niet helemaal goed gaat met je verzending. Neem in dat geval even contact met ons op. Dat kan via +31(0)33 200 32 54 of via info@versemaling.nl
Hoe kan ik herhaalgemak wijzigen?
Je kan herhaalgemak altijd wijzigen of stop zetten. Wijzigen kan via het Selfservice Center. Dat kan via +31(0)33 200 32 54 of info@versemaling.nl. Stopzetten kan ook via het Selfservice center. Hier kom je door onderaan de pagina op onze website onder het kopje Herhaalgemak op Service Center te klikken. Hier kan je inloggen en je abonnement beheren.
Zitten er nog extra kosten verbonden aan het herhaalgemak?
Nee, er zijn geen maandelijkse abonnementskosten, opstart kosten of kleine lettertjes. Je betaald alleen voor de koffiebonen.
Kan ik ook eenmalig koffie bestellen?
Jazeker. Wij snappen natuurlijk dat je de koffie eerst wilt proeven voordat je voor herhaalgemak kiest. Bij elk product staat ook een button met "aan winkelwagen toevoegen". Hiermee plaats je een eenmalige bestelling.
Kan ik de frequentie van mijn levering aanpassen?
Ook dat kan. Is je maand langer dan je koffie? Dan kan je via het service center je frequentie vervroegen. Ook als je nog genoeg koffie hebt kan je je levering uitstellen. Service Center kan je vinden op onze website onderaan de pagina onder het kopje Herhaalgemak.
Hoe kan ik betalen?
De eerste transactie vindt plaats via iDeal of creditcard. Dit is gelijk te bevestiging voor automatisch incasso. De daarop volgende transacties vinden plaats via automatisch incasso op het moment dat de nieuwe levering bevestigd is. Je ontvangt hier eerst een email over, voordat de koffielevering verzonden wordt.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor abonnees zijn €2,99 tot een orderbedrag van €25,00. Vanaf €25,00 is verzending gratis.
Hoeveel kost de koffie?
Dat verschilt per koffiemerk. De kosten zijn aangegeven bij elk product. De prijzen zijn incl. 9% BTW.
Er is iets mis gegaan tijdens het aanmelden, wat moet ik doen?
Dat is niet fijn. Neem even contact met ons op. Dan kunnen wij kijken wat er mis is gegaan. Contact opnemen kan via +31(0)33 208 10 14 of klantenservice@versemaling.nl.
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Jazeker. Zakelijk bestellen kan via dezelfde manier. Je kunt je zakelijke gegevens invullen zodat deze vermeld worden op de factuur.