Doorgaan naar inhoud
Eerlijke koffiebonen & vers van de brander - Gratis verzending vanaf €30,00 - Voor 17:00 besteld? Zelfde dag verzonden.
Eerlijke koffiebonen & vers van de brander - Gratis verzending vanaf €30,00 - Voor 17:00 besteld? Zelfde dag verzonden.

Koffie abonnement

  • Starten
  • Jouw voordelen
  • Veel gestelde vragen
  • Vers van de brander bij jou op de deurmat

    (h)eerlijke koffie is onze standaard. Nooit meer zonder koffie en precies genoeg, zodat het altijd vers is.

    Sluit nu jouw koffie abonnement af en ontvang 10% korting op je eerste drie leveringen! De korting wordt automatisch verwerkt bij het afsluiten van je abonnement.

    Hoe start ik mijn koffie abonnement?

    1. Kies jouw favoriete koffiebonen

    2. Klik op de "start jouw koffieabonnement" knop bij het product

    3. Sluit jouw abonnement af

    4. Wij regelen de verzending

    Bekijk onze koffiebonen >

  • Jouw voordelen

    Keuze uit verschillende merken

    Merken met een verhaal en uiteraard goed voor de boer. Bovendien zijn ze erg lekker.

    Goed voor de boer

    Dat is onze standaard. We werken alleen samen met koffiemerken die de boeren goed belonen bijvoorbeeld door Fairtrade, Directtrade of Rainforest Alliance.

    Flexibel abonnement

    Maandelijks aanpasbaar, maandelijks opzegbaar. Geen opstartkosten. Gewoon zuivere koffie.

    Altijd vers

    Vers van de branderij, bij jou op de deurmat. We heten niet voor niets Versemaling.

    Je kan te allen tijde je abonnement aanpassen. Is je maand langer dan je koffievoorraad? Dan kan je je levering eerder krijgen. 

  • Veel gestelde vragen: 

    Hoe wordt mijn koffie verzonden?

    Jouw koffielevering wordt verzonden met PostNL. Je ontvangt een track en trace code zodra je bestelling verstuurd is. Helaas komt het wel eens voor dat er iets niet helemaal goed gaat met je verzending. Neem in dat geval even contact met ons op. Dat kan via +31(0)33 200 32 54 of via info@versemaling.nl

     

    Kan ik mijn abonnement wijzigen?

    Je kan op elk moment je abonnement wijzigen of stop zetten. Wijzigen kan via het Selfservice Center. Dat kan via +31(0)33 200 32 54 of info@versemaling.nl. Het stop zetten van je abonnement kan ook via het Selfservice center. Hier kom je door onderaan de pagina op onze website onder het kopje abonnement op Service Center te klikken. Hier kan je inloggen en je abonnement beheren. 

     

    Zitten er nog kosten verbonden aan het abonnement?

    Nee, er zijn geen maandelijkse abonnementskosten, opstart kosten of kleine lettertjes. Je betaald alleen voor de koffiebonen.

     

    Kan ik ook eenmalig koffie bestellen?

    Jazeker. Wij snappen natuurlijk dat je de koffie eerst wilt proeven voordat je een abonnement afsluit. Bij elk product staat ook een button met "aan winkelwagen toevoegen". Hiermee plaats je een eenmalige bestelling. 

     

    Kan ik de frequentie van mijn levering aanpassen?

    Ook dat kan. Is je maand langer dan je koffie? Dan kan je via het service center je frequentie vervroegen. Ook als je nog genoeg koffie hebt kan je je levering uitstellen. Service Center kan je vinden op onze website onderaan de pagina onder het kopje abonnement. 

     

    Hoe kan ik betalen?

    De eerste transactie vindt plaats via iDeal of creditcard. Dit is gelijk te bevestiging voor automatisch incasso. De daarop volgende transacties vinden plaats via automatisch incasso op het moment dat de nieuwe levering bevestigd is. Je ontvangt hier eerst een email over, voordat de koffielevering verzonden wordt.

     

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten voor abonnees zijn €2,99 tot een orderbedrag van €25,00. Vanaf €25,00 is verzending gratis.

     

    Hoeveel kost de koffie?

    Dat verschilt per koffiemerk. De kosten zijn aangegeven bij elk product. De prijzen zijn incl. 9% BTW.

     

    Er is iets mis gegaan tijdens het aanmelden, wat moet ik doen?

    Dat is niet fijn. Neem even contact met ons op. Dan kunnen wij kijken wat er mis is gegaan. Contact opnemen kan via +31(0)33 200 32 54 of info@versemaling.nl.

     

    Kan ik ook zakelijk bestellen?

    Jazeker. Zakelijk bestellen kan via dezelfde manier. Je kunt je zakelijke gegevens invullen zodat deze vermeld worden op de factuur.